Melos12 Kızlar 2 Li teste girdim kan testi haftaya çıkıcakmış NB-1.9 NT-0.84 çıktı doktor bişey demedi anlayanınız varsa cevaplarsa çok sevinirim🙏🙏🙏
Zeynepgl Melos12 Güzel sonuçlar alırsın inşallah 🙏🏻 Bende iki hafta sonra gidip yaptırıcam o yüzden bilgim yok ,Tok karnına mı oluyor canım farkediyo mu
Sila_07 Melos12 doktorunuz bişey demediyse sonuç güzeldir benim 2li taramam mesela orta riskli çıktı kaç Doktor gezdim ama doktorum uyardı bir perinatoloji ile görüşmem gerektiğini
Tuba_2013 açlık tokluk farketmiyor demeyin lütfen ac karnına yapılıyor test 1 saat sonra 2.ye kan alıyorlar ac karnına test yapılıyor
FatihBatur Tuba_2013 o dediğiniz şeker yükleme testi burda sorulan ikili test yanı down sendromu testi