_ipekkkkk valla bezler aşırı pahalı ve numara büyüdükçe içindeki sayı miktqri azalıyor . O yüzden baştan ne kullanırsanız hep onu kullanın. Ben e bebekteki baby me bezini kullanacagim yorumlarda herkeste çok memnun . Hemde fiyatı 50 tanesi 35 TL şuan ikinci ürüne de yüzde 30 indirim var