Borann canım bende 10 gün önce öğrendim tam 32. Haftamda. Benimde bebeğimin boynuna kordon dolanmıştı. Benimki 1 kere ama. Nst’de sıkıntı yoktu, kalp atışı, kan akışı da iyiydi. Kordon dolanmasını hiç problem etmedi doktor. Sağlık ocağındaki doktor ve hemşirelere de danıştım sonradan onlarda çok rahat karşıladılar. Kordon uzun olunca oluyormuş. Kan akışında bir şey yoksa ve bebek hareketliyse problem yapma dediler. Tabi daha sık gitmeyi planlıyorum artık kontrollere