1oguzannesi Kızlar 5-6 tane susamlı kurabiye yedim sonra internetten susam falan araştırırken zararlı olduğunu öğrendim böyle bir şey duydunuz mu susam düşüğe sebep oluyomuş falan ?
Ozlemflz 1oguzannesi böyle birsey yok canım Allah korusun öyle olsaydi kimse hamileyken simit yada susamlı ekmek yemezdi.
Kbracoskun 1oguzannesi hiç duymadım öyle bisey internette her yazılana kulak asmayın İnternete kalsa ufak baş ağrısından ölcez😄 midene dokunuyorsa ayrı ama onun dışında Bi zararını duymadım kuzum
Serifedayan 1oguzannesi canım yok öyle birşey öyle olsa tahin bile yasak olurdu tamamen susam sonuçta
mathildaa 1oguzannesi zararlı midir diye aratmak aklıma bile gelmedi. Deli gibi tahin ve tahinlj susamlı kurabiye yiyorum 😄 bisey olmadj 34 hafta olcaz yarn yalandır o :)
1oguzannesi Ozlemflz Yani banada saçma geldi herkesin günlük hayatında yediği şey sonuçta simit kurabiye falan .
Ozlemflz 1oguzannesi boş ver canım takma her okuduğumuz nette doğru olmuyor. Afiyet şifa olsun Bebişe 🐣🥰
1oguzannesi mathildaa Valla bende yiyorum tahin falan yada susamlı yiyecekler bugün meraktan işsizlikten arattım düşüğe sebep oluyomuş falan bana da çok saçma geldi hiç duymadım 🙄😄
mathildaa 1oguzannesi İnternete bakınca hersey zararlı. 1 kilo yesek belki yaptırır düşük abartiyorlar malum 😁 afiyet olsun
Civcivim000 1oguzannesi ay öyle bir şey mi varmış hiç duymadım😀 olsaydı şimdiye olan bana olurdu heralde her pazar koca simitle kahvaltı yapıyoruz 🤭 bir şey olmaz içinizi ferah tutun
Civcivim000 1oguzannesi bence dozunu aşmadıktan sonra sıkıntı yaratmıyor hiç bir şey azı karar çoğu zarar demişler her şeyde öyle
Annesininbitanesi1 1oguzannesi böyle bişey yok düşükle alakalı bişey duymadım sadece şekerden kaynaklı az yenilmesini söylemişti doktorum bana