Kızlar yarın 23.haftaya giricem 3 gündür akşamları tutan karın ağrım var sancı gibi de az öncede çamaşırım ıslaktı su gibi korktum özelleri arıyorum mesai bitti doktor yok diyor Ankarada yaşıyorum acil nereye görünebilirim kafaya taktım ya yarını mı beklesem bilemedim 😔