Gunes99 merhaba canim evet bende görüyorum ikinci cizgiyi var gibi ama şöyle bi durumda var kimseyi umitlendirmek istemem umidinin kirilmasini hic istemem beta degerini takip ettin mi sifirlanmismiydi ölü dogum yaptim demissin cok gecmis olsun rabbim kucagini doldursun simdi beta oyle bianda sifirlanmiyo malesef oncelikle buna baktirmalisin ben 10 haftalik dusuk yaptigimda 4uncu ayda adet olmadim gecikti hemen hastaneye gittim betam sifirlanmadigi icin adet gecikmesi yasiyormusum 10 haftalik gebelikte 4 ayda sifirlanmadiysa bilemiyorum siz kac haftaliktiniz ama tabi kisiden kisiyede degisir