Kızlar siz ne durumdasınız ağrınız sancınız doğum belirtiniz varmı. Ben 38 oluyorum bu gece. Hiç bir belirtim falan yok. Sadece 2 3 gündür çok az bi şekilde bazen kasıklarımda adet ağrısı oluyor çabuk geçiyor ama. Haftaya kontrole gidicem bakıyım ne dicek doktorumuz