Hel-lo Merhaba kızçeler, 17+3 haftalığız aşırı bir kabızlık sorunu yaşıyorum gün kurusu dışında size iyi gelen birşey varsa nolur yazın bir çözüm bulayım rahatlayayım🥺
Pnaar34 Hel-lo her ogununde bol yesillikli zeytinyagli salata ye. Ben kendimi bildim bileli bu sorunu yasiyordum ama doktorumun tavsiyesi uzerine cok rahatm hamileligimin basndan beri
Merve_boylu Hel-lo bol su için hurma iyi geliyor ama o haftalarda hurma yemek düşüğe sebep olabilir. Kuru kayısı kuru incir de kabızlığı gideriyor
01ozlem_ctnky Hel-lo kesinlikle bolll su canım. Anında düzene sokuyor, ve kuru kayısı, şalgam, incir, bunlarda hemen düzenler.
Esrabahar Hel-lo benim doktorum alakası yok dedi istersen otur 1 kilo hurma ye düşüğe sebebiyet vermez dedi
melekimserra Hel-lo armutu yıkayıp fırına koydum ayvayı ikiye bölüp fırına koydum armut yumuşayınca ayvanın içinden bal gibi bi aroma çıkınca aldım hem ayva çok güzel oldu yumuşacık annem yap dedi inanmadım doktor ilaç vermişti onu kullancağıma deneyeyim dedim 4 gündür çok şükür düzeldi
Hel-lo Seross10 İncir söylediler banada ama miğde yakabilir dediler henüz denemedim onuda denicem bakalım
Seross10 Hel-lo hiç öyle etkisi olmadı açıkçası her sabah 2 incir büyük bir bardak ılık su içtim çok rahatlattı ama benim hafta ilerledikçe kabızlık ortadan kalktı
Ceysii01 Hel-lo bende 17 haftaya girmek uzereyim ikizlerle ve basinda ishalken sonrada hep kabiz oldum bise demir ilaci eklenince dahada beter oldu ne kayisi ve komposto zeytinyagi çatlayana kadar suda icsem fayda etmedi gecen 4 5 gun karnimda bi baski agri oyle kotuydumki doktoro kostum hemen doktor bunu suyla yemeyle icmeyle cikaramazsin dedi ve begunis diye bi ilac verdi ben korkudan tek 1 tabe ictim ve icimde ne varsa cikti meger bagirsaklar oyle dolmus sişmişki agrilarim bundanmis sonra biraz iyi oldum 🤲🙄
Hel-lo Ceysii01 Yaa evet bende çok ağrı yaşıyorum kontrole gittiğimde söylicem hamileliğimin başından beri kabızım demir ilacına başladım iyice kötü oldum ilacı bıraktırdı doktorum hala devam ediyor bende burdan belki fikir olur diye sormak istedim bunuda doktoruma iletiyim bakalım ne diyecek