BirPatiSever 12,5 çıktı sonucum multivitamin kullanmama rağmen düşüyor. Çok mu düşük değerim anlayanlar yazabilir mi. Sizin değerleriniz kaçtı.
dudininannesi BirPatiSever Ben bekarlığımdan beri yıllardır Demir eksikliği çekiyorum. Demir değerim 02 ydi. Evet bildiğiniz 02. Doktor bana kandan vermek istedi. İki doz. İlk dozu oldum 17 haftalıkken. Alerji yaptı her yerim şişti. İkinciyi yapmak istemedi kaldıramazsın diye. Bu arada Demir eksikliği anemisi hastasıyım. Biraz fayda etti ama sonra tekrar düştü.
Lavantakokusu BirPatiSever bence iyi. Benim 10 çıkmıştı doktorum düşmüş demir ilacı serumu(kan serumu deniliyormuş) takalım dedi. 10 düşükmüş yani sizinki 12 iyi bence şimdi kaç benim bilmiyorum bir dahaki kontrolümde bakılacak
Hhilall37 BirPatiSever bugun tahlil verdim benimde 16 çıktı demir ilacı kullanıyorum multivitamin de kullanıyorum 23+6.. Referans değerler ferritin de 11 ile 307 arasında gözüküyor.
Selindmr Düşük gibi ben yeni yaptırdım kan tahlili Demir referans aralığı 33-193 yazıyor doktorunuz ne söyledi?
BirPatiSever dudininannesi benim de Demir hep düşüktür. Hep demir desteği alırdım gebelikten önce de. Gebelikte iyice düşünce bi tedirgin oldum. Başka birinin kanını verdiler dediniz doğru anladım değil mi.
dudininannesi BirPatiSever Yok yok hayır. Bir ilaç verdiler. Onu seruma karıştırıp damardan verdiler.
Lavantakokusu BirPatiSever evet taktırdım 2 hafta önce, 2 doz zaten diğerini önümüzdeki haftalarda takılacağım
BirPatiSever Lavantakokusu ben de doktorumdan isteyeyim bunu. İnternette 20nin altı tehlikeli yazıyor 😕
Lavantakokusu BirPatiSever ister istemez doğumda biraz kan kaybedeceğimiz için doğum anı ve sonrasında hızlı toparlamamız için değerin iyi olması gerekiyormuş doktorum öyle demişti. Doktorunuz daha iyisini bilir tabiki ona sormanız daha iyi.
Crnnn7 BirPatiSever düşük benim en son 4’e düşmüştü damardan ilaç vermek zorunda kaldılar. Multivitamin bir işe yaramıyor direk demir ilacı gerekiyor.