merhaba en güzel anneler sağlıklı günler dilerim size bir konu danısacaktım benim crp yüksek cıkıyor 18 normali 0ile 5 arasıymıs doktorum tahlili tekrarla bi
hafta sonra dedi ama yine 18cıktı idrarda enfeksiyon yok gebeyken sizlerde böyle sorun yaşayan varmı ve nasıl bir yol izlediniz acaba