kusadasi Selam kızlar bugün ilk çati muayenem yapıldı doktorum 3 cm açılmam olduğunu soyledi normalde takvimime göre doğuma 9 gün kalmıştı sizce okadar beklermiyim ?
Kubra2721 kusadasi benimde yarin cati muayenem var acilma oldugunu hissedebiliyo muyuz bi farklilik.oluyo mu merak ediyorum 🙈
Aselinkooo Heran gelebilir bekleyedebilir. Allah bilir yani 😊 sağlıkla gelsin. Sancınızı bekleyin, derim
kusadasi Kubra2721 benim.birkac gundur sancım oluyordu muhtemelen o esnada açilma oldu bizim hissedebildigimiz birsey degil ancak dr. Muayene esnasinda farkediyor