MaryVenus Merhaba kısceler, 5 hafta 2 günlük hamileyim. Beta hcg 17.000 e yakin. Cevremde cok yuksek, cogul gebelik mi acaba diyenler var. Biz bir kese gördük. Cogul gebelik ihtimali var mi sizce? Tecrubeli olanlari bekliyorum🔽⬇️⤵️
incisu MaryVenus tek kese göründüyse öyledir beta hcgye göre belirlenmiyor bu durum hayırlı olsun canım 🤗
Fatmabulutt MaryVenus bende bir kese gördüm 7+5 günlükken ilk kalp atişi duyuşumda 2 tane kalp sesi gözüktü ve diyer kontrole gittiğimde ayrılmıştı keseleri benimde değerlerim çok yüksekti 6 kere baktırdım dış gebelik riski için
MaryVenus Fatmabulutt Peki tek kese dediklerinde kesenin icini de mi tek gordunuz? Yoksa ikiz oldugunu ogrendikten sonra mi iclerini gordunuz?
Fatmabulutt MaryVenus kesenin içinde tek gördük görene kadar hiç bebek görünmedi ne zamanki kalp atışlarını duyduk bebeklerin gördük o zaman bir kesenin içinde 2 tanelerdi yani benim 7+5 e kadar bebek görmedik
MaryVenus Fatmabulutt Yaa kiyamam severim onlari, Allah saglik sihhatlerini eksik etmesin. Bizde neler olacak bakalim🤗