Cbusra93 Arkadaşlar bebişim 40 günlük.Emmiyor bi türlü sürekli sütümü sağmak zorunda kalıyorum.Destek aldım yine de olmadı.Önerisi olan ?
Kucukmucize Cbusra93 canım bende sağıyordum doktor bir iki ağlayacak emecek dedi dediği gibide bi iki ağladı memeye alıştı.Ağzında bekletirdi memeyi
Zeyyyn Cbusra93 pozisyon değiştirn kavraya biliyor benim kızım sağı rahat emiyor solu bir türlü almıyor du koltuk altı şeklinde emzirdim şimdi normal şekilde emiyor
HaticeTutkun Cbusra93 sizi umitsizlige suruklemek istemem ama bazi bebebk ister takla atarak emzirmeye calis emmiyo bende sagdim 6ay hele en baslarde biberonu bile kabul etmiyodu nasil besledim bi ben bir allah bilir allah yardimciniz olsun
Kucukmucize Cbusra93 hadi ya bilmiyorum canım benim başımdan böyle geçti.Allah kolaylık versin zor oluyor anlıyorum sizi
HaticeTutkun Cbusra93 daha cok kucuk biraz daha anne sutu almasini saglamalisin en azindan 6ay kendini zorluyosun ama oluyo yani ben dayanabildim 6ay sonra hamile kaldim bi birakincada sagmayi ni dhaa cok useniyosun zatne