Huysuzsema Kızlar ben 39+1 haftalık hamileyim eyer 40. Haftamda da gelmesse 41+… Kaçda yatış yapıyorlar bilginiz varmı devlet hastanesine gidiyorum bu arada
Sibel_l3 Huysuzsema devlet hastaneleri kolay kolay sezeryan yapmıyor diye biliyorum bence 40a kadar bekler sonra alır diye düşünüyorum sezeryan ☺️
Kbracoskun Huysuzsema 41 inde dolmasını bekleyebiliyorlar ama 2 günde bir kontrole çağırıyorlar. İlk önce normal doğum yollarını deneyip olmazsa sonra sezeryana alıyorlar
Kbracoskun Huysuzsema ben 40+5 te doğum yaptım, ya gelmezse diye sorduğumda Bi sonraki haftaya kadar gelmezse duruma göre bakicaz demislerdi
Huysuzsema Sibel_l3 40 a kadar bekliyorlar zaten önce suni veriyorlar sonra olmassa sezeryan ama 41 haftalıkken yapıyorlar mı acaba doğum
Ebusss1 Huysuzsema ben 40+2 yim 41.hafta yani pazartesi hala gelmemiş olursa suni sancıyla başlatıcsz dediler
Aselinkooo 41 ekadar bekletilir sonra suni denenir. Gelmezse anca öyle sezeryana alır. Yada bebek kaka yapar yada kalp atımı değişiyor o an acil direk sezeryane götürüyorlar.