Merhaba ben 32. Haftadayim agzimda cok kötü metal tadi gibi birbsey var bazi yiyeceklerin tadini cok kötü aliyorum cok zor bir sey 😢 bigaz enfeksiyonu olmustum. Antibiyotik kullandim o da alerji yapti. Dudaklarim dilim yara oldu. Yaralar gecti ama o tat bozuklugu hala duzelmedi. Hamilelik hormonlarindan mi yoksa gecirdigin hastaliktan mi acaba ? Bu arada covid degildim testim negatifti