GamzeDurmus Arkadaşlar ovulasyon testiyle yumurtlama gördüm değerlendirdim ondan beridir ara ara kasık ağrım var yaşayan var mı bunu adetime 11 gün var
Damlasu_23 GamzeDurmus benimde öyle olmuştu canım test yaptım çift çizgi gördüm değerlendirdim adet olacam sandım test yaptım hamile olduğumu öğrendim ağrı da bebek yerleşiyo ms ondan dolayı
Anneminnos Damlasu_23 nasıl bı agriydi .benim bugün adet günüm.gelen yok 5 gündür kasik karın ve hafif bel ağrısı var .hiç öncesinden adet sancısı cekmezdim .şüphelendim açıkçası .tarif eder misiniz ağrınızı
GamzeDurmus Damlasu_23 imşallah dua edin 2 ay önce kürtaj oldum düşük yaşadım umarım bu sefer sağlıklı geçer umarım olur hayırlısıyla 🤲🏻
GamzeDurmus Anneminnos valla bende nasıl anlatayım bilemedim ki kramp gibi düşünün adet sancısı gibi de değil hafif kasılma şeklinde normalde benim adetten 3-4 gün önce başlar ağrım ama suan daha 11 gün var neden olduğunu anlamadım