Linayn1 Kizlar yüksek tansiyon nedeniyle yatisim yapıldı ve 37+3 günlüğüm. doktorum yarın ne yapılacağına karar verecek. Yarın 37+4 oluyor bebek doğsa kuveze girermi korkuyorum.