Saadet2000 Selam kızlar ben sezaryanla doğum yaptım bugün 8.ci günümüz tayt korsem vardı ve. Bugün giydim bi sakıncası olurmu sizce şimdiden tşk ederim herkese
Melikemreclk Saadet2000 doktor tavsiye vermedimi yani sezaryen sonrası korse en geç kaç hafta sonra giyilir
Evren24 Saadet2000 benim 13. Günüm doktorum doğumdan 1 hafta sonra giyebilirsin demişti. Ama owli korse önerdi.