ikramomm kan testinde hamile olduğumu öğrenince doktora gittim oda folik asitimi beğendi kullanmaya devam et dedi gebeliğin ilk 3 ayı kullanmaya devam ediyoruz tabi doktora mutlaka markasını söyle çünkü dozları değişebiliyormus folik asitlerin her bebeğe her folik asit yeterli olmayabiliyor