31+4 hamileyim bebeğim en son baş aşağı pozisyondaydı ve hareketlerini hep yukarıda hissediyordum bazen çok sert bazen sakin oluyordu ama son 2 gündür çok sakin ve pıtpıt kasıklarımda hissediyorum yada vajinama vuruyor hiç yukarıda hissetmedim doktorumu aradım ameliyattaymış ulaşamadım. Bu durumu daha önce yaşayan var mı ?