minikumutlar Kızlar merhaba 27 sinde kan verdim beta 0.25 çıktı 28 inde regli olmam lazımken hala olmadım test yaptım çıkmadı yine geç döllenme mi acaba ne yapcam bilmiyorum yardım edin lütfen
Aslylmz Bekliceksin canım hcgde cıkmadıysa zaten doktorada gitsen birsey cıkmaz ben geç döllenmede gecikmenin 11. Günü öğrendim. Hayırlısı olsun inşallah Allah gönlüne göre versin ☺️
Aslylmz minikumutlar gebelik dönemi basladıgındada gebelik boyuncada devam ediyor o belirti olabilir canım. Cıkabilir evet haber edersin bende merak ettim🥰