Nilnes Mujde0808
Elifgoktug1
melekimserra
Aysekadir
İlk oglum da sezaryen sebebim 41 haftayı dolduralım gelmezse suni sancı ile dogumu başlatırız demişti doktorum. Doldugu gün bilinçsizlik ve heyecan ile cevremdeki herkesn dogumyapmfsı benden küçük haftalarda olanlar bile dogum yapmıstı ister istemez heyecan ve istek her düşünceyi kabul ettirmişti bana muayene bile olmadan açıklk var mı yokmu bakmadan yatış yapıldı 8 saat suni sancı sonucu sıfır açılma sıfır yumusama artk açlıktan cevrebaskısından ebenin dogumum 2 gün anca sürer bu gidişatla demesi üzerine sezaryeni kabul ettm istemeye istemeye. 2. Ogluma 13 aylıkken hamile kaldım ilk oglum 13 aylkti ögrendigmde. Planlı değildi ama üzülmemiştim tek skınrı ssvd kabul edecek doktor bulmaktı. Cnku mesafe kısaydı. Kayseri’ye tasındık hemen doktor arayışına girdim bana İstanbul dogum diye bi grup Özgüç Altunı tavsiye etti.. ben başta bayan doktor istiyordum rahatlk açısından. Kayseri’deki tüm özel hastaneleri gezdm ve tüm kadın dofumculsrla konustm ama 24 ay arayla hamile kalmadım için kabul etmediler en son özgüc beye gittim 35 haftada tanıdım kendisini. 41+3 e kdr bekleyelim diyordu. Cok skur 41+2 de gece bi anda suyum geldi hcbi dogm belirtim yokken. Cnku bir hafta önce 2 cm acıkma vardı ama rahm agzon cok kalındı. İncelmesi uzun sürer diyordu doktorum. Suym geldiği gece de aşırı siddetli sancılar başladı açılmama bakıldı gece 3 de gittik hastaneye hala açıkll aynı ve açılma 2 cm. Bebegn kalp tışları da iyi değildi sezaryen tavsiye ettiler ç. Ben de kabul etmedm hemen biraz bekleyelm dedm hareketlerini hiasediyorum bebegn sancımcok eminm a olma ilerler bu sancıyla diyip kabl etmedm. 10 dk snra ebe baktı 5 cm doktoru aradı ilerleme hızlı oldgu için beklemeyi düşündüler. 20 dk snra tekrar bakıldı soka girdim 10 cm o kdr siddetli sancı cektim ki bunların hepsi 2 saat içinde oldu ebe doktoru aradı doktorum gelene kdr bana ıkınmayı anlattı hazırlıklar yapıldı vs yaklasık benm tahminim 40 dk ıkınmak icin ugrastm biraz korkuyodum acıyla beraber ıkınmaktan kısa ıkınıyordum. Bir de ıkınma hissim yok diyodum bebegin geleceğini hissetmiyorum diyordm onlar ıkın saçı gözlüyor diyordu kakam geliyo sanki dedim yap bişey olmaz o bebek flan dediler en son kafası ckınca tüm acı bitti . Rabbim yardım etti cok skur. O kdr ümitsizdm ki dogumum baslamayacak tekrar suni alıp aynı seyleri yasamaktan cok korktum. Suym geldiği andan itibaren "ya berr, ya muhavvid, Felak nas Ayetel Kürsi ' okudım cok skur mucize gbi hızla gerckleşti 2 cm duydugmda cok üzüldüm tahmin hala kalın olması incelme olmaması nst sonuclarınn kötü olması vs.. ama yne de ümidimi kaybetmemeye calıstm. O kdr uzn bimdogm hayal etmiştim ki 7-8 saat sürse cok skur ederim diyordhm 3 buck saat sürdü tüm hazırlıklar hastane yatma vs 6 buck olmadan kucagımdaydı bebegm. Ama dikişim cok oldu su an da ise cok ıkonmaktan ve baskıdan sanırm kuyrk kemiğim acıyor doktorm normal dedi. Bebegm iyi bi skntımz yok cok skur Ranbim herkese kolay dogm nasip etsn gerçekten normal dogum cok güzel. Ben sadece ıkınırken zorlandım bide dikişlerin acıyor onun dısında Herşey umdugumdan güzel gitti