Sevgi02020 12 haftalık hamileyim dun muayene olmaya gittim doktora cinsiyeti bellimi dedim şimdi belli etmez dedi sonra biraz daha karnında gezdirdi erkek dedi direk ikili taramam var 2 hafta sonra sizce degsiirmi cinsiyeti
Annenaz Sevgi02020 ikili tarama 12. Haftada son değil mi? Cinsiyet döllendiği andan itibaren belli. Bu yüzden cinsiyeti değişmez. Doktorun yanılma payı olabilir.