Adileeselvi Kızlar merhabalar 9 haftalık hamileyim ilk gebeliğim deki doktorum bu hastaneye geldi doktorundan çok memnundum ama hastane hakkında bir iki kötü yorum okudum ücretleri falan nasıl giden varmı acaba bilgisi olanlar yazabilir mi
Adileeselvi yagmrmr İlk gebeliğim de Hatice hanıma gidiyordum ama şuan gittiİKi defadır devlete ciktim ayvaliktayim ben bu yakınlarda öyle önerilen kimsede yok malesef