Kubra000 için rahat olsun selime hoca sezeryan yanlısı değil. Ben ilk doğumumu onda yaptım, pazar gününe denk geldi, kendisi gelene kadar 2 nöbetçi doktor muayene etti beni ben sancılarımı çekerken ikisi de hemen sezrryan vs falan dedi ama selime hanım geldi hayır dedi gayet iyi az kaldı doğuma dedi beni cesaretlendirdi ve sağlıkla normal doğum yaptım şükür. Diğer doktorlar evet öyle ama selime hoca değil normal doğumu sonuna kadar götürüyor.