Hzn53 9+6 haftamdayım. Çok aşırı halsizim bi koltuktan diğer koltuğa geçemiyorum o derece benim gibi olan var mı. Çok aşırı da koku hassasiyetim var nasıl geçecek bunlar 🥺🥺🥺
Syda01 Hzn53 ben de oyleydim hic gecmicek gibiydi ama simdi 30+6 haftalık olduk meyve tuketin badem ceviz kuru uzum falan onlar biraz da olsa iyi geliyor ben mutfaga bile giremiyordum prilam kullandim
marbling10 Hzn53 bunların hepsi progesteron hormonu yüzünden oluyor. Bebeğin tutunması ve anne rahminde kalması için gerekli. İlerleyen haftalarda vücut hem biraz adapte oluyor hem bebek büyüyüp yerleştikçe hormon değerleri biraz azalıyor.
Ebru07 Canım ben 35 haftaligim şu an ama başta senin gibiydim sürekli uyuyrdum bayağı kötüydüm ve bende mide bulantısı vardı kusma falan ne zor zamanlarımda ama ne yazık ki çaresi yok yat dinlen bol bol 3-4 aylığa kadar böyle gidebilir
Hzn53 Ersin_Cansu12 olur canım çok normal adet olacakmışsın gibi tüm semptomları yaşarsın doktorum demişti. Bana da oluyordu
Syda01 Hzn53 geçecek Allah ’ın izniyle hele bir de hareketlerini hissetmeye baslayin cok guzrl günler yakinda
Ersin_Cansu12 Sürekli bi lavaboya çikma derdim var gun içinde aşırı oluyo ne yapmalıyım sizlerdede oluyomu