poncikveannesii Syda01 Samet Allah’ın isimlerinden oldğu için başına Abdul getirilmesi gerek diye biliyorum caiz değilmiş isterseniz araştırın yinede ☺️
Fundabshn Syda01 Hasan samet 😊 sametin yanına bişey koyamadım 🥰 Bende çınarın yanına isim arıyorum kuranda yer alan burda kalayım belki banada fikir olur 💕
gbyalcin Syda01 bildiğim kadarıyla Allahın isimlerini direk koymak caiz değil. Koyacaksınız Abdulsamet şeklinde koymanız gerekiyo 😊
Syda01 poncikveannesii evet biliyorum 3 yil önce sehit olan kaynimin ismi esim koymak istiyor ben de kirmamak icin koyacağım
Beste0636 Fundabshn bizde Çınar koyacağız yanına da ali düşündük eşimin adı mehmet olmasaydı mehmet Çınar koyardık 😅
Fundabshn Bende böyle baktım ama birde siz bakın istedim arkadaşlar doğru söylüyor başına bi isim getirmek gerekiyor 💐