Ya bugün bi yazıya denk geldim saç kurutma makinası aşırı derecede radyasyon yayıyo diye, benim kızım 3 buçuk aylık ben 2 aydır hep kurutuyorum saçları çok var hasta olmasın diye hergün banyodan sonra kurutuyorum şimdi böyle bi yazıya denk gelince çok üzüldüm yaa varmı bu konu ile ilgili bilgisi olan pazartesi doktora götürecem mutlaka soracam doktora ay nasıl taktım kafaya ya daha beni uyku falan tutmaz of