Merhaba arkadaşlar başına gelen varsa lütfen yardımcı olabilir mi? Benim adetim 3 Ekim oldu geçen ay genel olarak 4 gün tam 5 ci gün de sona erer di, ama geçen ay iki gün yoğun bir şekilde oldu sonra ki 5 gün de azar azar damla şekilde devam etti ve bitti, 28 günlük aralıkla hesap edicek olursak bu ay da 1 kasıma denk geliyordu, neyse 28 Ekim tekrar adet gördüm ama Bi damla bile kan olmadı kahve renkli mazot gibi bir şey oldu iki gün sürdü yoğun değil di, ve iki gün sonra tamamen kesildi test yaptım negatif çıktı sizce nedir bu durum niye böyle oldu?