Merhaba kızlar doğuma son 10 günümüz kaldı beklerse inşallah 🤭 sezeryan olacağım ama doktorumuz da daha gün vermedi 🙄son günlerimiz biraz zor geçiyor ağırlaştığımızı hissetmeye başladım. Dün belimden sırtımdan ağrı gibi sancı gibi bir şey girdi doğum başladı sandım ama yanlış alarmmış. Nişanım BİLE gelmedi daha 🤭 bizimkinin gelmeye niyeti yok sanırım teyzeleri 😂 sizin kaç gününüz kaldı nasıl geçiyor son zamanlarınız. Doğumun kolay olması İÇİN yaptığınız bir şey var mı ☺️