Meryem2746 1 hafta önce 2.doz aşımı oldum 1 gün kemik ağrıları sürdü geçti ondan sonra kalbimin olduğu yer ve arka kısmı çok kötü ağrıyor nefes alıp verdikçe bıcak saplanır gibi oluyor test verdim EKG çekildi bişey çıkmadı benim gibi olan var mı?
Gul27- Meryem2746 henuz 2 dozumu olmadım ıkı hafta sonra olcam bende ekg da bısey cıkmadıysa bebegın buyumesı ıle cıgerler yanı tum organlarımız kuculuyor ondan dolayı nefes darlıgı olabılıyormus canım doktorum oyle demıstı
kalpatisi_ Meryem2746 2. Doz çok ağır diyolar kuzum. 1. Dozta sadece kol ağrısı olurken 2. Dozda korona bulaşmış gibi belirtiler veriyomuş ağır bi dozmuş. Ama bi doktoruna görün istersen benim duyduğum bu daha 2. Dozumu olmadım ben ama olanlardan bunu duydum 🥰❤️
Meryem2746 Gul27- nefes darlığı olsa sdcee tamam diycem ama yatamıyorum uzandığım an sanki bıcak saplanıyor buda beni tedirgin ediyor 🙄
Gul27- Meryem2746 benımde oyle oluyor nefesımı cok alıp veremıyorum derınden nefes alamıyorum ama senınkıı cok şiddetlıyse doktoruna gorun canım
Meryem2746 kalpatisi_ bakayım yarın da geçmezse giderim normal kardiyolojiye falan gittim de Bi sorun yok dedi görünürde