Mrs-Turkk Merhabalarr. 35+5 haftalığız bu sabah itibari ilee resmen gözlerim ve dudaklarım şiş uyandıımm ve bırcok gebee yüzü şiştikten sonra 2 haftaya doğurduğunu söylüyorr yaşayan var mı kızlarr herşeyim normal ilerliyor şu an fkaat insan panik oluyor 😔
Asyaveannesi36 Mrs-Turkk ödemdir canım içini ferah tut bende burun estetiği oldum geçen sene ara ara bende de oluyor şişme geçiyor sonra 🙂
Mrs-Turkk Asyaveannesi36 Ilkmeyvem cagla_011 Happy_001 @ kızlar teşekkür ederimm çalısıyorum birde 1 hafta sonra izne cıkıcam inşallah buralarda doğurmam 😂
cagla_011 Ödemdir canım 38+3 günlük hamileyim bende 34. Haftadan beri elim yüzüm ayaklarım şiş hala doğurmadım🤭 korkma o yüzden tuzu azalt bol bol su iç doğumdan sonra düzelir inşallah 🙏
Volkitolki Mrs-Turkk elim ayağım yüzün şiş ve Ağrı’dan yatamıyorum 37haftalığız Ödem başlangıcı Doğumdan sonra geçiyor Oğlumda da oğlu Doğumdan 2hafta sonra geçti Bol bol duş alın rahatlatır
Umudayolculuk36 Mrs-Turkk kızzzz bugün çevremdekiler dedi son ay şişkinliği filan yüzüm yanaklarım burnum filan bende 3gündür yüzüğüm dar geliyor 🙈ellerm şişti
Mrs-Turkk Umudayolculuk36 ellerimde vardı benım canım 30 haftadan bu yana yüzüklerimi takmıyorum da yüzde oluşunca bir günde oldu yani bide ondan panik oldum😂 cook sağol