Ylmzberivan benimde aklıma takıldı bende 34 haftalardayım benim aile hekimim önermedi aşıyı dogumdan sonra ol dddi hamileligin başında tansiyon sorunu oldugu icin mi dedi birde daha önce kalp rahatsızlığı gecirdim ama bende bu aralar olsam mı diyorum sizce olsam cok yan etki yapar mı korkuyorum kalp sorunum daha önce oldugu icin tetikler mi diye aklımda kaldı siz de ne gibi belirtiler oldu aşıdan sonra canım