aleladebirmom Randevu bulmakta çok zorluk çekiyorum. Bulsam da 36 hafta üzeri falan yazıyor. Acaba kabul ederler mi oraya gitsem? Daha önce yanlışlıkla kadın doğumdan infertilite almıştım geri çevirdiler. Bilen biri aydınlatabilir mi?
Alyy aleladebirmom Evet gerçekten bu aralar hiç Randevu yok ben 4,5 hafta üst üste bulamadığım oldu en son ağrım var diye acile gittim