Adetten 9gun geçti düzensizliğim vardı zaten cumartesi akşamı açık pembe peçeteye leke geldi sonraki diğer iki günde çok az iç camlarına damlayı bir diğer gunde silince geldi şuan bisey yok sol kasik batması var adete yakın göğüs şişmesi kasik ağrıları olurdu ama şimdi yok oyle bisey ovulasyon testi denedim az önce başarmışsınızdır kızlar böyle öğrenen varmi
https://imgyukle.com/i/kNpLQA