Ozgeyrsc bugun sitedeki teyzeyle konuştuk 3 Doğum yapmış rezalet sesi normal Doğum kızım sezeryan oldu çok rahat oldu dedi o zamanlardaki ağrısız normal Doğum vardı işlemedi bana dedi öyle deyince daha bir korktum zaten paniğim amaliyattan daha fazla korkuyorum ürkütücü geliyor doktorda orta derece çatın var risk alırız normal deneriz deyince daha da kafam karıştı o kadar SUni alıp acaba sezeryana mk alıcakkk korkusu