Ipekyuksel çok güzel düşünüyorsunuz haklısınız kafein çok zararlı bi madde günlük 310 du galiba maksimum kafein alma değeri oda gündelik yediğimiz içtiğimiz çoğu maddenin içinde bulunduğu için + kafein bebitomuza zarar veriyo Allah’ım kimseye yaşatmasın ölümle sonuçlanabiliyor 😔