Hayallerim95 Ne olursa olsun kabulüm kısmına sonsuz katılıyorum. Aldırmak isteyene de istemeyene de saygım var. Ancak oluşan rahatsızlıkların çoğunu önceden bilmek sadece gebeliği sonlandırmak isteyip istememekle alakalı değil bence. Bir ömür rahatsızlığa sahip çocukla geçecek ailenin bu açıdan oluşabilecek durumlara karşı maddi manevi tedbirli olması bence daha doğru. Süreç çok zor ve bu süreçte neyle karşılaşılacağını bilmek çok daha önemli. Tabi ki işin bir de tedavi vs boyutları oluyor. Doğduktan sonra da bilinçli olarak ilerlemek insanı daha az yıpratır diye düşünüyorum.