Kızlar merhaba . Ben 37+6 haftalık gebeyim. Geçen hafta doktora gittiğimde nst de 10 dk içerisinde 2 adet sancım çıktı doktor hemen doğumhaneye yönlendirdi çatı muayenesi yapıldı yalnız açıklık olmadığı söylendi ama çatı muayenem çok zor oldu bununla beraber ebe çatımın çok dar olduğunu normal doğumun biraz zor olabileceğini olursa da kesinin çok olabileceğini söyledi. Doktorumla görüştüm haftaya da doktorum tekrar bkacak çatıma ama ben bu şekilde olur ise tekrar çatıma bakıtmqk istemiyorum çok zor geçti çünkü ayrıca kesi olacak ise eğer sezeryan olmayı düşünüyorum sizin fikriniz bu konu da nedir ben çok zorlandım