Deryali34 39+1sezaryan icin uygun bir tarihmi ben hep normal istiyordum bebek donmedigi icin dojtorumla bu tarihe karar verdik ama cevredekiler 41e kadar bekle donebilir diye baski yapiyolar.
Happy_001 Deryali34 sıkıntısı yoksa bekle canım belkı doner donmezse sezaryan olursun belki ozmanana kadar doner canım allah buyuk