BrsnAy27 20.haftadayım ben de masa başı çalışıyorum, arada kalkıp odanın içinde turluyorum. Bir de sırtıma ufak bir yastık koyuyorum otururken. Sabah evde kahvaltı yapıp geliyorum ama öğle yemeğini mecbur dışarıdan yiyorum. Her gün yemek hazırlayıp getirmek çok zor malesef benim açımdan. Sadece yoğurt meyve kuruyemiş gibi atıştırmalıklarla geçiştirmek de olmuyor.