Zehraspl nslhnyldz canim kaynar suyun icine koy beklesin sudaama suiyice kaynamis olcak sonra bi kaba koy icin de biberonu koy
Nesibefirdevs nslhnyldz kaynamış suda bekletmeyin yalnız 5 dk takılsın içinden alın. Beklersen aynı miktoplari tekrar alir
mathildaa nslhnyldz yok 10 dk kaynattim ben lansinoh biberon, sagma makine aletleri, avent gogus kapak vs. Hic bisey olmadi
Chucky9 nslhnyldz yok yok benim de lansinohun plastik biberonu. Kaynar suda yarım saat falan beklettim duruladım,kuruttum, buzdolabı poşetine koydum. Erimedi yani
Poyrazin_annesi Ben cam bıberon aldım ocakta kaynatsam çatlar mı . Yada kac dakıka kaynatcam. Yada kaynatmasamda sadece kaynamıs suda mı bekletsem😂
Sevda-06Macit Poyrazin_annesi benim biberonlarda çam hepsini kaynaşmayı düşünüyorum ablamlar hepsi öyle yaptı. Beş dakika kısık ateşte kaynarsak yeter diye biliyorum
ecemsmom Poyrazin_annesi camı kaynatmaya gerek yokki güzelce yıka koy kenara :) içinde kaynar suyla da bekletebilirsin
Nesibefirdevs Poyrazin_annesi bazen hakikaten plastik eriyor. Şeffaf kısımlar değilde renkli yerler çok sıkış tepis atmayin Camida çay gbi bir sıcak suyla çalkalayın atin
Cidella Biberon dışında emzik ve süt sağma aparat sterilizasyonunu nasıl yapabiliriz acaba? Yine kaynamış suda mi bekletelim
Nesibefirdevs Cidella herşeyi temizleyebilirsiniz. Ben emzik tutucu müdür nedir onlar bez onları bile öyle temizliyorum
nslhnyldz Cidella ben şimdi yaptım kaynamış suyun altını kıstım attım içine 5 dk beklettim bişey olmadı.