Uygunmuş canım bize biraz uzak 7m ama güzel bir hastaneymiş benim 2ci benegim oldugu için sezeryan 2cisi o yüzden onu sorduk imperial 3bin dedi 2 gece anne bebek muanesi için de söyledi ama eşim memur indirimi filan diye sormamış bilmiyorum gidince bende soracam 26 haftalıgım bende 🥰