Anneays kurye benimle kavga etmişti , ödemesini yaptığım ürünü teslim etmeden elimden çekip götürmüştü. Bundan sonra kapı numaranı doğru yaz diye. Hemen şikayetçi oldum güzelce ilgilendiler ama bu kargoyla çalıştıkları sürece alışveriş yapacağımı düşünmüyorum malesef