Ruya1106 Ben Aret beyin hastasıyım şuanda 23.haftalık hamileyim ve ikizler 🥹 Kendisini tavsiye ederim çok ilgili babacan bi insan sizi çok rahatlatıyor her konuda bu benim için en önemli kriterdi açıkcası. Ben ilk tedaviye başladığımda yaklaşık 12 bin tl ödeme yapmıştık. Bunun içinde yumurta toplama kontroller ve ilk transfer işlemini kapsıyor. İlaçları ekstra ücret oluyor onu karşılamıyor hiç bir yer. İlk transferi olduktan sonra gebelik devam etmedi benim kalp atışı falan duyulmadı ikinci kez transfer olmak istediğimde zaten donmuş embriyolar vardı hazırda yine bir takım ilaç tedavisi sonrası transfer oldum bu ekstra ücret oluyor. Ama nerdeyse hemen hemen her yerde bu işlemler ekstra ücret. Ama doktoru kesinlikle tavsiye ederim. Genelde direk tüp bebek yapalım demez biz ilk gittiğimizde bizi geri göndermişti biraz daha doğal yollarla deneyin olmazsa başlarız diye. Aşılamayı önerdi ama biz direk tüp bebeği seçtik yani genelde eğer sağlık durumlarınızda çok büyük sıkıntı yoksa direk para kazanmak için tüp yapalım asla demez