Kızlar merhaba🙋🏻♀️
şeker yüklemesinden önce kendim açlık tokluk şekerimi ölçmek istedim doktoruma danışıp kahvaltıdan önce 83 (aç) kahvaltıdan bir saat sonra 221 (tok) çıktı😪 doktorum tokluk 140 geçmeyecek demişti çok endişelendim gebelik şekeri olanlar bilir diye düşündüm ne önerirsiniz? yemek yedikten sonra sanki hiç yemek yememişim gibi titriyorum hep açım hep tatlı şeyler canım istiyor😞