Zub34 Artık diyorum ki çocuğum bünyem bedenim midem daha ne kadar bulanacaksın 15 haftalık olduk bir gün prilam içmedim ya sadece bir gün hemen bulantı devamke hapsız asla duramıyorum bu böle 40. Haftaya kadar sürecek miymiş 🥲
Sinemmmmm58 Zub34 herkeste ayni olmuyor aslinda bende suan ayni durumdayim.ama prilam bile etki etmiyor 🤦♀️ ilk hamileligmde 15 16 gibi bitmisti
EbrarLinaBebek Zub34 ben gebeliğim 14+1 de öğrendim ozaman Dr sordu şikayetin varmı diye midem bulanıyor dedim sana hap felan vermicem zaten 1 2 hafta içinde bulantışarın gecicek boşuna ilaç kullanma dedi ve gerçektende öyle olmuştu
Mrv1007 Zub34 20. Haftamdayım sadece bir gün prilam içmedim kusmaktan helak oldum, asla azalma olmamış ya ilk günkü gibi kusmaya başladım, hemen geri döndüm ilaca. Doğuma kadar kullanacağım ben
mercimeginannesiiii Zub34 Bende 14+6 yım geçen hafta bir gün içmedim belki geçmiştir boşuna ilaç içmeyeyim dedim. Ama iki kez istifra ettim o gün. Ne kadar sürer bilmiyorum ama hapa razıyım yeter ki bulantı olmasın 🥲
MinikMucizeninAnnesi 7.haftada başlayıp 16.haftaya kadar sürdü. Ve bir gün kendiliğinden birden bulantım kesilmişti ☺️ insallah sizinde öyle olur gerçi suan 30+6yım bazen aniden midem bulanıp hala kusuyorum ara sıra ama eskisi gibi sık bi durum değil çok şükür
nurunhayali Bende aynıyım 19. Haftamdayım hala geçmedi prilam ile ayakta duruyorum. Kullandığım halde sabahları bulantım oluyor. Kullanmasam mahvolurum diye bırakamıyorum da😟
Zub34 mercimeginannesiiii ah vallaa bende aynısıı iyiyim ya geçti heralde deyip içmediğim zaman sürpriz gibi geliyo neyse naneli sakızla geçiştiriyim akşam ilk işim hapı içmek olcak🥲
mercimeginannesiiii Zub34 Aynen ya ama yapacak bir şey yok. Ben kahvaltıdan sonra içiyorum. Gece içince midemi rahatsız ediyor aç içtiğim için. Böyle rahatım çok şükür. Rabbim bize de bebeklerimize de sağlık sıhhat versin inşallah 🤲🤗☺️
blueberyy00 Zub34 benim 12 den sonra azaldı ya ilacı da bir gün aldım bir gün almadım öyle öyle tamamen bıraktım almayı ama demir ilacı flen da çok bulantı yapıyor hala yani ilaç içecek kadar değilim ama vitaminlerde aynı yapıyor beni