calikusu_03 canım ben varım ama devlette sezeryan doğum yaptım Cavit olduğumu bilmiyordum doğumdan Bi gün önce pcr testi istediler verdim tesadüf üzeri covit olduğumu öğrendim dün doğum yaptım bebeğimi vermediler Bi doğum anında gördüm onun harici kesinlikle göstermediler süt sagip veriyorum daha ne kadar böyle sürecek bilmiyorum çok zor bir surecmis doğum yapı bebeği görmemek devlette refakatçi da kabul etmiyor covitli olunca