Kafam Xxecexx çok pahalı çok şimdi dolar 10tl abow uygun bişey arıyosan mama türkiyeden aldım butun özellikleri de var 1.400 e almıstık ıkı ay önce
elfmoom Xxecexx Yoyko elegance aldım 25 kg taşıma kapasiteli üst düzey hafif.. stoklara çok zor geliyor, indirimde 4000 kusura aldım🙏🏻
elaweannesi Kafam görsel atabilirmişim canım memnunmusun dediğin arabadan mamma panda 🐼 işaret olan marka mı dediğiniz
nurunhayali Oyy oy herşey pahalı bebek arabası o bu şu derken baya masraf oluyor🤦🏻♀️ Bide benimki ikiz nası bi araba alcaz hala karar veremedik
Kafam elaweannesi goldbaby diye bi marka canım siyah gri aldım ben ama çeşit renk var valla suan kutusuna geri koydum fotosunu paylasmıstım profilimde bulabilirsen bakabilirsin travel sistem puset içinde katlamalı denemiştik orda kullanımı cok rahat