Selam kizlar benim 2 yasinda oglum var maalesef emziremedim sütüm cok gec geldi o arada gögüs uclarim maf oldu kanadi kabuk bagladi dayanadim sonra mama ile devam ettim. simdi 22 haftalik hamileyim.. Biseyleri yanlis yapmis olmaliyimki emziremedim tecrübesizlikten. Bana önerebilceginiz neler var nelere dikkat etmeliyim.. Lansinoh kremi ve gümüs kapak haric😊 onlari zaten kullanmistim